NEW LOOK 2017

12:20 am

 Assalamualaikum dan hai. Dah lama tak ngedate (baca:update) entry dalam blog ni. Segala macam sarang ada melekat. So, this entry is for celebrate new looks of my blog. Haha! (No one cares. Sigh)😓 Sebelum ni aku guna template (aku tak ingat template apa) yang agak susah nak adjust dia punya layout.


Dan sekarang aku guna template by ThemeXpose. Senang nak bentuk, nak ubah. Dan kau patut tahu yang ThemeXpose punya template ni kepantangannya adalah FOOTER. Janganlah kau berani nak ubah"Blogger Templates Credit ThemeXpose All Rights Reserved." yang kat bawah tu. Kiranya satu pengajaran lah dekat aku, kena baca dulu Terms&Condition untuk guna template yang orang lain punya. Nampaklah dia nak tunjuk yang template tu BUKAN KAU PUNYA.HARAP MAKLUM


So this new look for 2017. Setiap kali tukar template, header pun mesti tukar sekali. Tak tahu lah kenapa.  Haha!
Dan kalau korang nak try usha tengok themeXpose punya theme,boleh tekan yang aku dah backlink kan website kat atas tu. Agak senang dan tak banyak songeh daripada apa yang biasa aku buat. Seriyes senang sangat! 👯
 So this is the end. Till meet again!💗

You Might Also Like

0 comments

Have a good day, dear. :D